Magyarország első számú FC Barcelona szurkolói oldala

Választások 2015: Laporta: "Az emberek emlékeznek még a Barcára amit építettünk, ezért támogatnak!"

2015. július 18. - fehertamas

lapor.pngJoan Laporta, a választások egyik legnagyobb esélyese is eljött szavazni a reggeli órákban, s miután beadta szavazatát, szólt is egy pár szót. A megérzéséről, a támogatásról és arról, hogy mennyire hálás ezért. 

"Jó előjel, hogy ennyien eljöttek szavazni. Valamiért az a megérzésem, hogy mi nyerjük meg a választást, és én leszek az, aki a nap végén a legboldogabb lesz. "

"Láttam nagyon sok embert, aki hangot adott annak, hogy engem támogat. Emlékeznek arra, milyen volt a klub az elnökségem alatt, és támogatnak, ez nagyon jó érzés." 

"Nagyon hálás vagyok ezeknek az embereknek, emlékeznek még arra a Barcára amit közösen felépítettünk, és arra, amit még mindig élvezhetünk. Ha pedig megnyerem ma a szavazást, akkor mindent elkövetek, hogy még hat éven keresztül élvezhessük."

"Amikor 2003-ban nyertem, akkor nem emlékszem pontosan hogy éreztem, annyi biztos, hogy ma nagyon jó előérzetem van." 

"Jó előérzettel feküdtem le tegnap este, jó előérzettel keltem fel, és most is nagyon jól érzem magam, bizakodom."

süti beállítások módosítása