Magyarország első számú FC Barcelona szurkolói oldala

Piqué: „Holnap nyernünk kell.”

Gerard Piqué-sajtótájékoztató

2016. október 18. - azulgrana98

sajtotajekoztato_9.png

A mai napon Piqué jutott szóhoz a média előtt, beszélt többek között az előtte álló BL-meccsről, válogatottbeli múltjáról és Pep Guardioláról is. A teljes sajtótájékoztató a cikkben!

Azért vagyunk itt, hogy elsők legyünk a csoportban. Holnap nyernünk kell.

A csapat magabiztosan játszik a háromvédős rendszerben is, de nem tudom, hogyan fogunk felállni holnap.

Neymarban rengeteg potenciál rejlik és még nagyon fiatal. Remélem, még sokáig velünk lesz.

Úgy gondolom, Messi a legjobb, ehhez nem férhet kétség. Rengeteget ad a játékhoz, maga a jelenléte a pályán is sokat jelent.

Nem tervezek messzire előre, de ez a klub az életem, a klub, amelyet szeretek.

Pep vagy Lucho Barçája-e a jobb? Nagyon nehéz ezt megválaszolni, hasonlóan sok trófeát nyertünk, mindkettejükkel jó viszonyt ápolok.

Pep mindannyiunkra hatással volt. Mind előtte és utána. Megváltoztatta a klub történelmét.

Pep megpróbálja leigazolni Neymart és Messit? Nem meglepő, hogy a legjobb játékosok iránt érdeklődnek.

Arra kell fókuszálnunk, amit teszünk. Holnap nyernie kell a csapatnak, és a saját utunkat kell járnunk.

Ha novemberben behívnak a válogatottba, megyek. Nem voltam túl boldog a hamis hírek hallatán.

10 év után úgy gondolom, hogy megérdemlem, hogy úgy és akkor távozzak, ahogyan szándékozom.

2014 után le akartam mondani a válogatottságot, de meggyőztek, és meggondoltam magam.

Nem érzem magam fáradtnak, szeretem ezt. Hozzászoktam ahhoz, hogy háromnaponta kell meccset játszanom, de biztos vagyok benne, hogy egy idő után pihenőt kapok.

süti beállítások módosítása