Magyarország első számú FC Barcelona szurkolói oldala

Sajtó: Luis Enrique: "Az én felelősségem a csapat vezetése, nem a klubé!"

2015. július 17. - fehertamas

hungarob.pngLuis Enrique megtartotta a szezon első sajtótájékoztatóját, az előszezon második napján. Elmondta, hogy nem szeretne elengedni bárkit is már a csapatból, kivéve a kölcsönszerződéseket, beszélt a választásról, illetve a következő szezonról is néhány mondatot.

Igazolások: "A vakációm előtt beszéltem a vezetőséggel, hogy kiket szeretnék jövőre a csapatban tudni. Örülök, mert Arda Turant és Aleix Vidalt is sikerült leigazolni. A terveim között szerepelt még Denis Suárez vissszatérése is, de sajnos a FIFA neki sem teszi lehetővé, hogy januárig játsszon, úgyhogy jobbnak láttuk, ha a Sevillánál marad."

"Pogba? Nem áll szándékomban olyan játékosokról most beszélni, akik nem a keret tagjai."

Pedro: "Meg lett határozva a kivásárlási ára, úgyhogy ő dönti el, hogy megy vagy marad. Én személy szerint azt szeretném, ha maradna, de természetesen tiszteletben tartjuk a döntését. Bartra hasonló szituációban volt, ő a maradás mellett döntött."

Keret: "Adrianoval is számolok a következő szezonban, én lezártnak tekintem a keretet, nem szeretném, hogy akárki is elhagyja már a csapatot."

"Vermaelen és Douglas? Az lesz az elvárásom feléjük, mint tavaly volt: játsszanak olyan jól, amilyen jól csak képesek, adjanak bele mindent."

"Sandro és Munir felkerültek a felnőtt csapatba, aminek nagyon örülök. Samper, Halilovic és Gumbau egyelőre a B csapat kötelékében vannak, az előszezont a felnőttekkel kezdik, aztán majd meglátjuk."

Copa America: "A Copa Americán részt vett játékosok egy hónapos szabadságot kaptak." 

"Messi és Masche sok kritikát kapott, de a fociban nem lehet mindig nyerni. 

"Beszéltem vele, de nem a Copa Americáról. Tudja, hogy hibát követett el, és tanulni fog belőle."

Célok: "A Tripla már a múlt, a Hat kupa az új cél. Ha mindenki egyenlően kiveszi a részét, mint tavaly, akkor sikerülni fog. Általában, ha a játékosok és az edző ugyanazok maradnak, akkor a második szezon is jól szokott elsülni. Képesek vagyunk még fejlődni." 

Választás: "Nem fogok belefolyni a választás ügyeibe. Az én felelősségem a csapat vezetése, nem a klubé. Tiszteletben tartom mind a négy jelöltet, úgy gondolom mind képesek ellátni feladatukat, ha a sociók megválasztják. Természetesen én is szavazok majd vasárnap, már tudom, hogy kire, de nem árulom el." 

süti beállítások módosítása