Magyarország első számú FC Barcelona szurkolói oldala

Javier Mascherano: "Nem tudom, mit hoz a jövő!"

A védő megszólalt a jövőjével kapcsolatban

2016. május 27. - fehertamas

maschernao_1.pngAhogyan arról már beszámoltunk, könnyen lehet, hogy Mascherano elhagyja a nyáron a Barcát, a sajtó legalábbis ezt harsogta az elmúlt napokban. A klub argentin védője már csatlakozott a válogatottjához, egy helyi újságnak a TyC-nek nyilatkozott, melyben kitérő választ adott a jövőjével kapcsolatban. 

"Egy olyan karrier folyamán, mint amilyen az enyém, nem csupán a sport szempontokat veszed figyelembe, amikor döntést hozol - kezdte Mascherano, amikor a jövőjéről kérdezték - nem állapodtam meg még senkivel, ezek csupán pletykák, a Barcelona játékosa vagyok, egy olyan klubé, amelynek rendkívül hálás vagyok, ahogyan azt már elmondtam sokszor korábban. Nem tudom, hogy mit hoz a jövő, és nem is szeretnék elhamarkodottan választ adni." 

"Mindenki tudja, hogy milyen jellegű problémáim voltak a futballpályán kívül - utalva itt az adóügyeire, amikről írtunk a cikkben - beszéltem erről a vezetőséggel is, az edzővel, a játékosokkal... Úgy éreztem, jobb ha tisztázom velük ezeket a dolgokat."

Amikor arról kérdezték, hogy ez a klubtól való távozását jelenti-e, nem adott egyértelmű választ: "Nem feltétlenül a távozásomról beszélek. Tényleg nagyon hálás vagyok ennek a klubnak, a Barcelona játékosaként kaptam meg az egész világ elismerését, és rengeteg kupát nyertem itt."

"Nem tudom, hogy mikor lesz vége a karrieremnek a Barcelonánál. Muszáj gondolkoznom a szituáción, egy ilyen nagy döntést meghozni nem egyszerű. Egy napon biztosan vége lesz, de hogy mikor? Most, vagy évek múltán, azt nem tudom megmondani." 

süti beállítások módosítása