Magyarország első számú FC Barcelona szurkolói oldala

Bemutatták Denis Suárezt

2016. július 06. - fcblaurie

sima2.png

A mai napon került sor az új igazolás, Denis Suárez bemutatására. Ha kíváncsi vagy a bemutatás minden történésére, kattints!

Denis Suárez tegnap sikeresen átesett az orvosi vizsgálaton, majd a klub szokásához híven fotózkodnia kellett a Camp Nout övező irodák előtt egy hatalmas Barcelona-címer előtt. Az alábbi videó a játékos első napját mutatja be röviden:

Denis Suárez első napja 100 másodpercben

Aztán jött a második nap, a bemutatás napja. A játékos programja a következő volt: 11:00: a szerződés aláírása – 11:30: sajtótájékoztató – 13:00: nyílt fotózkodás a Camp Nouban.

cmrbwuwwgaa8hhd.jpg

Denis Suárez és Bartomeu elnök a szerződés aláírása után

A szerződésaláírás után fél órával egy sajtótájékoztató keretében kérdezték a friss igazolást jövőbeni terveiről, a csapatról és a mezszámáról is:

Az volt az álmom, hogy a világ legjobb csapatánál legyek, ez az álom most beteljesült. Mindig is vissza akartam jönni.

Sokat fejlődtem játékosként a Sevillánál és a Villarrealnál. Egy olyan játékosnak, mint nekem, a Barcelona a lehető legideálisabb klub. Ez a világ legjobb csapata.

Megküzdöttem azért, hogy egyszer visszatérjek a Barçához, és azt gondolom, megérdemeltem ezt a lehetőséget. Az a célom, hogy sikeres legyek itt.

Még nem beszéltem Luis Enriquével, de Robert [a Barça sportigazgatója - a szerk.] már elmondta, mik az edző tervei velem kapcsolatban.

Elsősorban középpályás vagyok, de a szélen is tudok játszani.

Mindig ki fogom hozni a legtöbbet a pályán töltött időmből. Azért jöttem, hogy segítsek és tanuljak.

Már beszéltem néhány csapattársammal, és tudom, hogy ez egy nagyon összetartó társaság, akik mindig segítenek egymásnak.

A Barça nagyon sok meccset játszik, így mindenkinek jut majd lehetőség. Nagyon várom már, hogy a legjobbakkal együtt játszhassak.

Mindig is Iniesta volt a példaképem, mindig csodálom a játékát. Mindenki számára követendő példa, nem csak a pályán, hanem azon kívül is.

Iniesta sem volt kezdőjátékos az első szezonjában a Barçában, de végül sikerült neki, most pedig ő világ legjobb középpályása.

Több csapattól is kaptam ajánlatot, de mindenképp a Barçában akartam játszani.

A 6-os mezszámban szeretnék játszani, mint Xavi, de természetesen nem ez a legfontosabb dolog számomra.

cmrfxidwgaayahq.jpg

Denis Suárez a sajtótájékoztató közben

A sajtótájékoztatót követően került sor a szurkolók által legjobban várt eseményre, a Camp Nouban való bemutatásra, immár a Barcelona vadiúj mezében.

Denis Suárez a Camp Nou gyepén

Végül egy galéria Denis Suárez mai napjáról:

süti beállítások módosítása