Magyarország első számú FC Barcelona szurkolói oldala

Bemutatták Lucas Digne-t

2016. július 14. - fcblaurie

sima_10.png

A mai napon került sor az új balhátvéd, Lucas Digne bemutatására. Ha kíváncsi vagy a bemutatás minden történésére, kattints!

Ma érkezett meg Barcelonába Lucas Digne, a Barcelona új igazolása. Ha jobban meg szeretnéd ismerni, olvasd el korábbi cikkünket róla! A reggeli órákban sikeresen átesett az orvosi vizsgálaton, majd azt követően aláírta a szerződését, utána már Barça-mezben kilépett a Camp Nou gyepére dekázgatni, végül pedig megtartották a hivatalos sajtótájékoztatóját.

27673305.jpg

Lucas Digne Jordi Mestre alelnökkel, Josep Maria Bartomeu elnökkel és Robert Fernández sportigazgatóval

A bemutatásán azért volt rajta fehér kötés, mert épp a minap esett át orrplasztikai műtéten egy korábbi orrtörés miatt, ezenkívül a korábban kiálló füleit is megműttette. Egy előtte-utána képet Facebook-oldalunkon találsz.

Lucas Digne dekázása a Camp Nouban

 A sajtótájékoztatón többek között beszélt Albáról, a mezszámáról és Messiékről is:

Óriási megtiszteltetés a Barcelona játékosának lenni. Nagyon megható volt a Barça-szurkolók fogadtatása.

Szeretek támadni, ugyanakkor tisztában vagyok vele, hogy legfőképp védekeznem kell. Az utóbbi időben sokat fejlődtem ezen a téren.

Az EB kezdetekor szereztem tudomást a Barça érdeklődéséről. Már akkor eldöntöttem, hogy ide akarok jönni a fejlődésem érdekében. Mindent bele fogok adni.

Egy olyan stílust képviselek, ami illik a Barcelonához. Úgy gondolom, jól be fogok tudni illeszkedni.

A legfontosabb számomra nem a mezszám volt, hanem hogy végre felvehessem a Barcelona mezét. Majd meglátjuk, melyik számok lesznek szabadok, és akkor fogok választani.

Nagyon motivált vagyok, hogy a Barça játékosaival edzhetek együtt, ők a világ legjobbjai, sokat fognak segíteni nekem a fejlődésben.

Sokkal érettebb játékos vagyok, mint amikor a PSG-hez igazoltam, és egy nagyon jó szezonon vagyok túl a Romával.

Nagyon sok Barça-meccset láttam már, és azokon mindig csak Jordi Albát figyeltem.

Először talán Umtitivel leszek a legtöbbet, mert már évek óta ismerem őt. De remélem, hogy minél gyorsabban megtanulom a nyelvet, és a többiekkel is szoros kapcsolat fog kialakulni.

Hogy mennyit fogok játszani, illetve hogy mennyit leszek a padon, azt az edző fogja eldönteni. Én mindenesetre minden nap a legjobbamat fogom nyújtani. Mindannyian játszani szeretnénk.

 

Lucas Digne első napja Barcelonában 100 másodpercben összefoglalva

 Galéria Digne bemutatásáról a Camp Nouban:


süti beállítások módosítása