Magyarország első számú FC Barcelona szurkolói oldala

Bemutatták Umtitit

2016. július 15. - fcblaurie

sima_12.png

Idei harmadik igazolásunkat, Samuel Umtitit ma mutatták be. Ha az esemény minden történésére kíváncsi vagy, kattints!

Tegnap érkezett meg Barcelonába Samuel Umtiti, a Barcelona új középhátvédje. Ha jobban meg szeretnéd ismerni, olvasd el korábbi cikkünket róla! Hasonlóan az eddigi igazolásokhoz, a reggeli órákban átesett az orvosi vizsgálaton, majd azt követően aláírta a szerződését, utána már Barça-mezben kilépett a Camp Nou gyepére dekázgatni, végül pedig megtartották a hivatalos sajtótájékoztatóját.

Umtiti fotózkodása a klubcímer előtt

A sajtótájékoztatón beszélt Enriquéről, Abidalról és hogy mit érzett akkor, amikor leigazolta a Barça:

Remélem, hogy hamar be tudok majd illeszkedni a Barçába. Mindent meg fogok tenni, hogy a család tagjává váljak.

Egy álom vált valóra, hogy itt lehetek. Rendkívül szerencsés vagyok, hogy a Lyon elnöke tudta, hogy ide szeretnék jönni és sarkallt is arra, hogy ez az álom teljesüljön.

Mikor megtudtam, hogy tényleg a Barçához kerülök, elhullajtottam néhány könnycseppet.

Tisztában vagyok vele, hogy a posztokért folyó harc itt elképesztően kemény. Rengeteg jó játékos van a csapatban, akiktől sokat tanulhatok.

A válogatottba nem kezdőként érkeztem, de a kemény munkának hála, sikerült bekerülnöm.

Fantasztikus lesz magam mellett tudni azokat a játékosokat, akiket eddig csak a fotelből a TV-n keresztül szemlélhettem.

Már leveleztünk Luis Enriquével és nagyon boldog, hogy velem egészül majd ki a csapat.

Kisfiúként minden hétvégén néztem a Barça meccseit, minden játékost ismertem és magát a játékstílust is.

Mikor Abidallal beszéltem, rengeteg pozitív dolgot mondott a klubról, elmondta, hogy működnek itt a dolgok, illetve a klub különböző értékeit is.

Már az első pillanattól fogva láttam, hogy ez itt valami más, nem lesz ugyanolyan az életem, mint Lyonban.

Az, hogy részt vettem az EB-n, számomra nem elég. Folyamatosan előre kell lépnem, hogy újra és újra meghívót kapjak a válogatottba.

Nem igazán szeretem nyilvánosságra hozni a céljaimat. A szezon végén majd kiderül, hogy teljesítettem-e őket vagy nem.

Igyekszem majd tisztán és szabályosan védekezni, elkerülve ezzel a lapokat és egyéb szankciókat.

Samuel Umtiti a Camp Nou gyepén

Galéria Umtiti bemutatásáról:

süti beállítások módosítása