Magyarország első számú FC Barcelona szurkolói oldala

Bemutatták Cillessent

2016. augusztus 26. - HairG

sima

A mai napon került sor az új igazolás, Jasper Cillessen bemutatására. Ha kíváncsi vagy a bemutatás minden történésére, kattints!

Jasper Cillessen a tegnapi nap folyamán érkezett meg Barcelonába, ahol sikeresen átesett az orvosi vizsgálatokon, valamint a klub irodái előtt lévő Barça-címer előtt fotózkodnia is kellett.

cqsxy7cxyaargpz.jpg

Cillessen a Barça-címer előtt

Ezután következett a második nap, amikor is reggel részt vett a csapat hivatalos edzésén, majd a további menetrend a következő volt: 11:00: Josep Maria Bartomeu személyes köszöntője a Camp Nou elnöki páholyában – 11:30nyilvános fotózás a stadion gyepén – 12:30sajtótájékoztató.

A kapus első edzéséről egy rövid videóból is bepillantást nyerhetünk:

Cillessen első edzése a Barcelonában

cqxuoxtw8aaiout.jpg

Cillessen Bartomeu elnökkel, Jordi Mestre alelnökkel és Robert Fernández technikai igazgatóval

A Camp Nouban való bemutatkozás után 1 órával következett a sajtótájékoztató, ahol a holland kapus beszélt a terveiről, friss élményeiről, Johan Cruyffról és a Ter Stegennel való viszonyáról is:

Nagyon örülök, hogy itt lehetek.

Az első edzés rövidebb volt számomra, mivel itt volt jelenésem, de rendkívül érdekes és jó élmény volt.

Remélem, hogy a szurkolók örülni fognak majd nekem és a teljesítményemmel is boldoggá tudom tenni őket. Korábban már volt szerencsém a Camp Nouban pályára lépni.

Azért vagyok itt, hogy a legjobbat hozzam ki magamból. Tudom, hogy egy nehéz szezon előtt állunk, de keményen fogok dolgozni, hogy a mester elégedett legyen velem.

Barcelona egy nagyon izgalmas város. Egy álom vált valóra, hogy itt élhetek és dolgozhatok.

Beszéltem már Luis Enriquével. Komolyabb részletekbe nem mentünk bele, de azok alapján, amiket elmondott, az itteni kapus poszt nem különbözik sokban az Ajaxétól.

Mióta megérkeztem, remekül érzem itt magam. Az edző döntése lesz majd, hogy ki játszik és én ezt a döntést minél jobban igyekszem megnehezíteni számára.

A példaképem egy holland kapus [Van der Sar] volt, akit élmény volt nézni és sokat tanultam tőle.

Az Ajaxnál nem játszottam együtt Suárezzel, de biztos vagyok benne, hogy jól kijövünk majd egymással.

Nagyon különleges érzés Johan Cruyff örökségébe lépni a klubnál, mint holland. Ismertem őt, volt szerencsém beszélgetni is vele és tisztában vagyok vele, hogy ő itt egy ösztönző erő volt.

Ter Stegen egy nagyszerű kapus, hihetetlenül tehetséges, nagyon szeretnék az ő szintjére eljutni. Angolul és németül is tudunk majd beszélni, biztos vagyok benne, hogy jó viszonyban leszünk.

cqx_96cw8aa25od.jpg

Cillessen a sajtótájékoztatón

 Végül egy galéria Jasper Cillessen mai napjáról:

süti beállítások módosítása