Magyarország első számú FC Barcelona szurkolói oldala

Mathieu visszavonult a francia válogatottól

2016. október 01. - fcblaurie

sima_23.png

Jérémy Mathieu válogatottbeli karrierje óriási fordulatot vett. A szövetségi kapitány épp a napokban hívta be a válogatott következő meccseire, Mathieu azonban úgy döntött, inkább visszavonul. Részletek a cikkben!

A 32 éves Mathieu karrierje során eddig 5-ször szerepelt a francia nemzeti csapatban, mind az ötször már a Barça játékosaként. Mathieu valamiért mindig elkerülte a szövetségi kapitányok figyelmét, annak ellenére, hogy 5 éven keresztül kiválóan szerepelt a Valenciában.

Sokan meg is lepődtek azon, hogy Didier Deschamps behívta őt a francia válogatott soron következő két vb-selejtezőjére Bulgária és Hollandia ellen. Mathieu viszont drámai döntést hozott. Felhívta Deschamps-t, hogy elmondja neki, hogy nem szeretne tovább a válogatottban szerepelni, így helyette a Valenciában játszó Eliaquim Mangala került be a keretbe. Egyébként Mathieu visszavonulásával és Umtiti sérülésével sem marad Barça-játékos nélkül a francia válogatott, ugyanis Lucas Digne is ott van a nevezettek között.

Mathieu így nyilatkozott a L'Equipe-nek a visszavonulásáról:

Sokat gondolkoztam azon, hogy lemondjam-e a válogatottságot. Nem arról van szó, hogy elutasítom a hívásukat, hanem egyszerűen csak be akartam fejezni. Már nincs motivációm, ami miatt folytatni tudnám. Minden erőmmel a klubomra akarok koncentrálni. 35 éves leszek 2018-ban, én pedig helyet szeretnék adni a fiatalabb játékosoknak. Nem vagyok csalódott, amiért nem voltam ott az EB-n, ugyanis nem az én döntésem volt ez. Vannak ennél rosszabb dolgok is az életben.

süti beállítások módosítása