Magyarország első számú FC Barcelona szurkolói oldala

Játékosradar: „Ha ott akarnék játszani, nem távoztam volna.”

2016. november 05. - azulgrana98

radar_1.png

Szűkül a lista a jobbhátvéd pozícióra: Héctor Bellerín eloszlatta a pletykákat, miszerint a fiatal spanyol nem vágyik el az Arsenaltól.

Bellerín jelenleg remekül teljesít klubjában, ki más lehetne jobb megoldás a csapatunknak, mint a 21 éves spanyol? A Barcelona és a Guardiola kezei alatt futó Manchester City már régóta nyomában jár a hátvédnek, de ő tiszta vizet öntött a pohárba:

„Ha ott akarnék játszani, nem távoztam volna.” – mondta a Barcelonáról. „Nagyon boldog voltam, amikor az Arsenal érdeklődni kezdett irántam. Úgy döntöttem, hogy idejövök. Nem nézek vissza, csak azon vagyok, hogy segítsem a klubot.”

A katalán 2011-ben hagyta ott a La Masiát, máig nem tudni, miért látta jobb opciónak az angliai utat. Kétség sem férhet hozzá, a Barcelona a világ legjobb jobbhátvédjét tudhatná magáénak hosszú évekig, hogyha egy ilyen kaliberű tehetség ilyesféle elszántsággal támogatná a klubot. De az események éppen az ellenkezője szerint történtek: Bellerín boldog Londonban.

Habár 4 éve szélsőként hagyta el a Barça akadémiáját, azóta szélső hátvéddé vált, amit láthatóan nagyon élvez:
„Sok olyan dolgot tanulok, amit nem hiszem, hogy Barcelonában megtanultam volna. Ezért is nagyon élvezem itt a játékot. A Barça ificsapataiban mindig a jobbszélen játszottam, de az elmúlt évben sokat tanultam Steve Bould-tól, hogy hogyan védekezzek és napról napra jobban érzem magam jobbhátvédként.” – mondta Bellerín 2011-ben.

Jelenlegi mestere, a francia Arsène Wenger sem győzi méltatni játékosát, de valljuk be, ez esetben tényleg rendkívül jó lóra tett a francia:

„Hihetetlen, milyen fejlődésen ment keresztül, lenyűgöző. Ez a mentalitásának köszönhető.”

süti beállítások módosítása