Magyarország első számú FC Barcelona szurkolói oldala

Hivatalos: Enrique nem hosszabít!

2017. március 01. - fehertamas

eniique.pngA Barca jelenlegi edzőjének sorsa már hosszú ideje kérdéses, Luis Enrique most pontot tett az ügy végére, bejelentette: nem hosszabbítja meg a szerződését, a következő szezonban már nem ő lesz a Barca trénere.

Rögtön a Sporting Gijón elleni 6-1-re megnyert találkozó után robbant a bomba, először a Mundo Deportivo számolt be róla, majd a hivatalos Barca oldalak is közölték, hogy Luis Enrique Martinez Garcia harmadik éve után feláll a csapat kispadjáról. 

Nem én leszek a Barcelona edzője a következő szezonban. Elfáradtam, pihennem kell. Hálás vagyok a klub belém fektetett bizalmába, sosem felejtem el az időt amit itt töltöttem. Hosszú - mondta a meccs utáni sajtótájékoztatóján

Ivan Rakitic későbbi nyilatkozatában elárulta, hogy Luis Enrique először a játékosokkal közölte a döntését. Miután egy kiváló játékkal megnyert mérkőzés után a játékosok bementek az öltözőbe, az edzőjük ott közölte velük döntését, majd a sajtónak is elmondta. 

Luis Enrique velünk közölte először a döntését. Szomorú vagyok a távozása miatt, ő mindig hitt bennem, ő volt aki kérte, hogy igazoljanak le a klubhoz. A szezont már csak miatta is sikeresen akarjuk befejezni - nyilatkozta Rakitic

süti beállítások módosítása